•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Measures for Innovating Business Models

An Empirical Study of German SMEs

Oana Buliga
Livre broché | Anglais | Bestmasters
52,95 €
+ 105 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The literature on business model innovation mainly regards large enterprises and is not tailored to SME characteristics. Oana Buliga takes an exploratory look at whether SMEs use strategies which are mainly designed for large enterprises for innovating their business models. The results show that SMEs generally follow successful innovations of large enterprises. Another main finding is that SMEs innovate intuitively: from common sense changes to bold innovations, which severely reshape the value creation systems on the whole. Yet, business model innovation is still a rather ambiguous term and depends on what is considered to be the industry-standard.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
74
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783658055349
Date de parution :
09-04-14
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
127 g

Les avis