•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Measuring and Modeling the Web

Ying Xu
Livre broché | Anglais
58,45 €
+ 116 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The last couple of decades have witnessed a phenomenal growth in the World Wide Web. The Web has become a ubiquitous channel for information sharing and dissemination. This has created a whole new set of research challenges. This book describes several research contributions in an endeavor towards a better understanding of the Web. In the first part of this book, we address the problem of estimating the sizes of the Web and search engine indexes. This problem has drawn keen interests from both academic and search engine industry in recent years. We present both empirical methods and theoretical results to this problem. After measuring the size of the Web, we are further interested in understanding its structure. In the second half of the book, we use a powerful theoretical tool called webgraph model to study the Web. The topics span from theoretical analysis of graph properties to analyzing privacy in social networks.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
146
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783639184679
Date de parution :
26-07-09
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
222 g

Les avis