•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Media Argumentation

Dialectic, Persuasion and Rhetoric

Douglas Walton
Livre broché | Anglais
69,45 €
+ 138 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Media argumentation is a powerful force in our lives. From political speeches to television commercials to war propaganda, it can effectively mobilize political action, influence the public, and market products. This book presents a new and systematic way of thinking about the influence of mass media in our lives, showing the intersection of media sources with argumentation theory, informal logic, computational theory, and theories of persuasion. Using a variety of case studies that represent arguments that typically occur in the mass media, Douglas Walton demonstrates how tools recently developed in argumentation theory can be usefully applied to the identification, analysis, and evaluation of media arguments.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
404
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780521700306
Date de parution :
24-09-07
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
149 mm x 214 mm
Poids :
530 g

Les avis