Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Media Relations of the Anti-War Movement

The Battle for Hearts and Minds

Ian Taylor
195,95 €
+ 391 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In this book, Ian Taylor examines how a social movement, the anti-Iraq War movement in the UK, engaged with the media as a part of their campaigning against the invasion and occupation of Iraq. Moving beyond content analysis to draw upon interviews with locally based journalists and activists, Taylor examines how locally based anti-war groups engaged with their local press, as well as how those groups were reported on by the local press in their respective areas. In the process of exploring these ideas, the book takes on questions like:

  • How did local journalists assess the legitimacy of the anti-war movement?
  • How, why, and to what extent did opponents of the war pursue local press coverage?
  • What bearing did the social composition of the movement have on the way they set about engaging with the media?
  • How did the local press handle the controversy surrounding opposition to military action against Iraq?

Media Relations of the Anti-War Movement makes a unique contribution to research on the interactions between social movements and the media and plugs a major gap in the literature on the Iraq War and the media.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
256
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781138695986
Date de parution :
09-01-17
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
160 mm x 231 mm
Poids :
498 g

Les avis