•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Media/Theory

Thinking about Media and Communications

Shaun Moores
Livre broché | Anglais | Comedia
50,45 €
+ 100 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

From an established author with a growing international profile in media studies, Media/Theory is an accessible yet challenging guide to ways of thinking about media and communications in modern life.

Shaun Moores draws on ideas from a range of disciplines in the humanities and social sciences, and expertly connects the analysis of media and communications with key themes in contemporary social theory.

Examining core issues of time and space, Moores also examines matters of interactions, signification and identity, and argues that media studies is bound up in the wider processes of the modern world and not just about studying the media.

This book makes a distinctive contribution towards rethinking the shape and direction of media studies today, and for students at advanced undergraduate or postgraduate level.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
224
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780415243841
Date de parution :
14-07-05
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
160 mm x 235 mm
Poids :
281 g

Les avis