Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Mediation and Multimodal Meaning Making in Digital Environments

Livre relié | Anglais | Routledge Studies in Multimodality
168,95 €
+ 337 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This collection explores the mediation of a wide range of processes, texts, and practices in contemporary digital environments through the lens of a multimodal theory of communication.

Bringing together contributions from renowned scholars in the field, the book builds on the notion that any form of digital communication inherently presents a rich combination of different semiotic modes and resources as a jumping-off point from which to critically reflect on digital mediation from three different perspectives. The first section looks at social and semiotic practices and the implications of their mediation on artistic production, cultural heritage, and commerce. The second part of the volume focuses on dynamics of awareness, cognition, and identity formation in participants to digitally-mediated communicative processes. The book's final section considers the impact of mediation on shaping new and different types of textualities and genres in digital spaces.

The book will be of particular interest to scholars, researchers and students in multimodality, digital communication, social semiotics, and media studies.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
232
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781032124926
Date de parution :
16-11-21
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
503 g

Les avis