•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Merkpositionering - Leerboek

brug tussen marketing en communicatie

Karel Jan Alsem, Erik J. Kostelijk
Livre | Néerlandais
57,51 €
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Voor ieder bedrijf geldt dat een goede, onderscheidende merkpositie de basis vormt voor alle verdere marketingbeslissingen. In die zin is merkpositionering de brug tussen marketing enerzijds en communicatie anderzijds. Dit belangrijke onderwerp krijgt in veel handboeken relatief weinig aandacht. Dit boek Merkpositionering brengt daar verandering in. Het is een gerichte en beknopte handleiding over het positioneren van merken. Het werk bevat de meest recente wetenschappelijke inzichten over positionering en differentiatie en slaat een brug tussen marketing en communicatie. Daarnaast schetst het de relaties die er zijn tussen merkpositionering en onderwerpen als merknaam, merkarchitectuur, communicatie en personeel. Behalve theorie, bevat Merkpositionering bovendien een stapsgewijze aanpak om tot de positionering van een merk te komen. Daarbij wordt ook aandacht geschonken aan de emotionele kant van merken alsmede aan dieperliggende ‘waarden’.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
253
Langue:
Néerlandais
Illustré:
Oui

Caractéristiques

EAN:
9789001862688
Date de parution :
24-05-16
Format:
Livre
Poids :
450 g

Les avis