•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Merkpositionering - Vast Boek

brug tussen marketing en communicatie

Karel Jan Alsem, Erik J. Kostelijk
Livre | Néerlandais
57,50 €
Livraison sous 3 jours ouvrables
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Merkpositionering is een duidelijke en praktische handleiding over het positioneren van merken. Toegankelijk geschreven en onmisbaar als je wilt werken in marketing- of communicatie.Waarom kiezen voor Merkpositionering?*veel aansprekende en actuele voorbeelden;*aandacht voor theorie én praktijk;*handige ondersteunende website met extra studiemateriaal.Een onderscheidende merkpositie is cruciaal voor ieder bedrijf en iedere organisatie. Die merkpositie vormt namelijk de basis voor alle verder marketingbeslissingen die je neemt. Je zou kunnen zeggen dat merkpositionering de brug is tussen marketing aan de ene kant en communicatie aan de andere kant. Toch wordt er aan dit onderwerp in de meeste marketing- en communicatieboeken maar weinig aandacht besteed. Merkpositionering brengt daar verandering in. Dit boek focust namelijk volledig op dit binnen de marketingstrategie zo belangrijke onderwerp. Het bevat de meest recente theorie over merkpositionering. Zo is er volop aandacht voor het gedachtegoed van Byron Sharp en ook het Value Compass komt uitgebreid aan de orde. Ook leer je welke relaties er zijn tussen merkpositionering en onderwerpen als merknaam, merkarchitectuur, communicatie en personeel. Maar het boek leert je ook stap voor stap hoe je het positioneren van een merk aanpakt. Dit maakt het een onmisbaar handboek als je je met marketingstrategie bezighoudt, of wilt gaan bezighouden. Het boek is ook verkrijgbaar als e-book.Online ondersteuningOp de ondersteunende website vind je toetsvragen en weblinks. Hiermee kun je je kennis over merkpositionering toetsen en verder vergoten. Erg handig bij het voorbereiden op je tentamens!

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
340
Langue:
Néerlandais
Illustré:
Oui

Caractéristiques

EAN:
9789001862688
Date de parution :
24-05-16
Format:
Livre
Dimensions :
172 mm x 243 mm
Poids :
504 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.