Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Milky Way Owners' Workshop Manual

From 13.5 Billion Years Ago to the Infinite Future - An Insight Into the Study of Our Home Galaxy and Our Place in It

Gemma Lavender
Livre relié | Anglais | Haynes Manuals
32,45 €
+ 64 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

From our special place in the Orion Arm to the Milky Way's future collision with the Andromeda Galaxy, Milky Way Owners' Workshop Manual looks at the structure, formation and evolution of our home galaxy and its place in the universe. Find out how it compares to other galaxies, why it could be unique, and discover the most exciting and perplexing phenomena within it, including supernovae, the different kinds of stars, planetary systems and radiation, plus the monstrous, super-massive black hole Sagittarius A*. The various spacecraft that are observing our galaxy are introduced, as they help us to piece together a clearer picture of its structure, investigating the mind-blowing processes within it and giving us a snapshot into its future.

A companion volume to our forthcoming Universe Manual and Planets of the Solar System Manual, and complementing Haynes' existing Earth, Moon and Mars manuals, this book provides a down-to-earth, digestible guide to our galaxy for the layperson.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
172
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781785215902
Date de parution :
26-11-19
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
216 mm x 272 mm
Poids :
798 g

Les avis