Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Mobile Electronic Commerce

Foundations, Development, and Applications

Livre broché | Anglais | Industrial and Systems Engineering
83,95 €
+ 167 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Mobile commerce transactions continue to soar, driven largely by the ever-increasing adoption and use of smartphones and tablets. The use of this technology gives consumers the flexibility to shop whenever and wherever they want. Mobile Electronic Commerce: Foundations, Development, and Applications addresses the role of industry, academia, scientists, engineers, professionals, and students in developing innovative new mobile commerce technologies and systems to further improve the consumer experience. It also discusses the impact of mobile commerce on society, economics, culture, organizations, government, industry, and our daily lives.

This book brings together experts from multiple disciplines in industry and academia to stimulate new thinking in the development and application of mobile commerce technology. The book covers important mobile commerce topics, such as critical infrastructure management, mobile security issues, new applications and services, emerging development architectures, mobile business solutions, and future research opportunities.

In addition to its multidisciplinary approach, the book also provides a cross-cultural approach intended to overcome cultural barriers and accelerate mobile commerce advancement in the global economy. Authors and researchers from around the world discuss a broad spectrum of methods, tools, and guidelines for designing mobile commerce systems and services in different cultures.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
504
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780367378141
Date de parution :
19-09-19
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
155 mm x 234 mm
Poids :
748 g

Les avis