•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Économie
  6. Multi-National and Intercultural Services Organisations and the Integration in Front of Global Clients

Multi-National and Intercultural Services Organisations and the Integration in Front of Global Clients

Christoph O -Ph Frhr Von Gamm
63,95 €
+ 127 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book investigates the business and bottom-line effects of intercultural and interdisciplinary collaboration in international services organisations. Caused by the organisation-specific separation of companies into divisions up to the client front the collaboration often proves to be difficult, cultural differences emerge. This occurs even more when services companies have to work together on an international level caused by outsourcing and offshoring. The book investigates the influences of intercultural collaboration and reflects the intercultural aspects of collaborating across countries, especially by out-sourcing and offshoring services from Western hemispheres to India, Poland, Romania or Chile.

This volume concludes the series.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
234
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 31

Caractéristiques

EAN:
9783631616000
Date de parution :
03-05-11
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
430 g

Les avis