Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Multichannel Marketing

Strategy - Design - Digital Technology

Bernd W Wirtz
Livre relié | Anglais | Springer Texts in Business and Economics
126,95 €
+ 253 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Increasing customer demands and innovations in digital sales require targeted management and flexible organisation of multiple sales channels. Multi-channel marketing can be used to achieve outstanding competitive advantages. This book provides a comprehensive and systematic overview of the fundamentals and management of multi-channel marketing. The book understands multi-channel marketing as an integrative marketing system with special consideration of digital technologies.

"Multi-Channel-Marketing is with increasing frequency a key success factor for companies in competition for customers. Bernd Wirtz' textbook provides a clearly patterned, incorporated and theoretically funded overview for this purpose. The author excellently succeeded in illustrating in a descriptive way the considerable complexity and breadth of applicability and contemporaneously establishing a high practical relevance."

Dr. Rainer Hillebrand, Member of the Supervisory Board Otto Group (2019-), Member of the Executive Board of the Otto Group for Strategy, E-Commerce, Business Intelligence (1999-2019)

"Wirtz examines the whole path down from theoretical basic knowledge of Multi-Channel-Marketing right up to the practical realization. This book is a needed approach which is at the same time a reference book for specific issues. The Wirtz' is essential for everyone who is concerned with this highly topical subject in his studies or in practice already."

Dr. Arno Mahlert, Chief Executive Officer Tchibo Holding AG (2004-2009), Member of the Board of Directors Peek&Cloppenburg KG and maxingvest AG

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
741
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783658446741
Date de parution :
28-09-24
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
1224 g

Les avis