•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Nanovate

Commercializing Disruptive Nanotechnologies

Mohab Anis, Ghada Altaher, Wesam Sarhan, Mona Elsemary
Livre relié | Anglais
105,45 €
+ 210 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book introduces readers from diverse backgrounds to the principles underlying nanotechnology, from devices to systems, while also describing in detail how businesses can use nanotechnology to redesign their products and processes, in order to have a clear edge over their competition. The authors include 75 case studies, describing in a highly-accessible manner, real nanotechnology innovations from 15 different industrial sectors. For each case study, the technology or business challenges faced by the company are highlighted, the type of nanotechnology adopted is defined, and the eventual economic and social impact is described.

  • Introduces fundamentals of nanotechnology and its applications in a highly-accessible manner
  • Includes 75 case studies of commercializing nanotechnology from 15 industrial sectors, including Automotive, Consumer Electronics, and Renewable Energy
  • Enables nanotechnology experts to learn simple and importantbusiness concepts to facilitate the transfer of science to the market
  • Introduces business owners to various means to resolve industrial challenges using nanotechnologies

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
281
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783319448619
Date de parution :
16-12-16
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
163 mm x 238 mm
Poids :
712 g

Les avis