•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Negative word of mouth communication: consumer complaint websites

Negative word of mouth communication: consumer complaint websites

Consumer Complaint Websites

Kevin O'Connell
Livre broché | Anglais
61,45 €
+ 122 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This research document investigates the factors behind the creation, continued maintenance, and intended outcomes of consumer complaint websites. The research presented is aimed to close theoretical and managerial gaps within the knowledge of the subject. The findings apparent in this research found that service recovery failures are more influential to the creation of complaint websites than the initial service failure. It also found that a perceived sense of unity with website visitors is likely to influence the continued upkeep of complaint websites. The findings indicate that the main intention of complaint websites is to help other consumers. Finally, the research indicates that the type of relationship held with a company is not a moderating factor in the creation of complaint websites.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
136
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783659535727
Date de parution :
05-05-14
Format:
Livre broché
Dimensions :
150 mm x 8 mm
Poids :
198 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.