•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

New Venture Strategy

Timing, Environmental Uncertainty, and Performance

Dean A Shepherd, Mark Shanley
113,45 €
+ 226 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

′The descriptive insights portray in depth both the pros and cons of specific perspective such that the reader is left with a comprehensive overview of the issue being discussed. Overall, it probably works best as a student textbook.′ - Paul Hannon, International Small Business Journal

Examining in detail the whole process of introducing a new product or service, this book provides a framework for thinking through the issues in new venture performance. Topics covered include entry timing, market conditions, focus or breadth of entry scope, product or process mimicry, creation and development of entry barriers, and differences between individual and corporate ventures.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
120
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780761913542
Date de parution :
24-06-98
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
151 mm x 227 mm
Poids :
199 g

Les avis