•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

New Way Modern Marketing

New Perspective Of Marketing In Digital Era For Effective Marketing in Digital Age

Amaury Capdeville Chapuzet, Suryaning Bawono
Livre broché | Anglais
97,45 €
+ 194 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book discusses strategy and understanding of marketing, marketing communications, and digital marketing. In understanding marketing in today's digital era, it is only natural that the marketing of a business can utilize the internet as a marketing medium. Not only promotional media but marketing as a whole, including maintaining and caring for consumer loyalty. So this book discusses 3 things about the substance of marketing in the digital era, namely: 1. Marketing 2. Digital Marketing 3. Marketing Communication This book teaches how to understand marketing in a true sense not just to increase sales but how to develop loyalty and build a massive and widespread positioning of a product or business using the internet.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
158
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9786025079979
Date de parution :
07-06-21
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
216 mm x 279 mm
Poids :
381 g

Les avis