•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Nostalgia Marketing

Rekindling the Past to Influence Consumer Choices

Marco Pichierri
Livre relié | Anglais
47,45 €
+ 94 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The book examines the use of nostalgia as a marketing lever that can potentially affect consumer behavior. Beginning with a thorough examination of nostalgia as a construct, the book then presents and discusses four studies to show the possible effects of nostalgia in the context of sport marketing, charitable giving, sustainable consumption and sports tourism. The book is a valuable resource for scholars and those interested in discovering advancements in consumer research. In addition, it offers benefits to marketers and practitioners seeking to include nostalgic stimuli in their advertising communications.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
156
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783031215452
Date de parution :
12-03-23
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
362 g

Les avis