Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Nos liseuses Vivlio rencontrent actuellement des problèmes de synchronisation. Nous faisons tout notre possible pour résoudre ce problème le plus rapidement possible. Toutes nos excuses pour la gêne occasionnée !
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Ogen van tijgers EBOOK

Tonke Dragt
Ebook | Néerlandais
11,99 €
+ 11 points
Disponible immédiatement
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité

Description

De toekomst door de ogen van Tonke Dragt. Herziene uitgave van deze prachtige klassieker.

Jock keek naar buiten. Sterren zag hij niet, wel de duizenden lichten en lichtjes van de stad. Sommige knipoogden vriendelijk, andere staarden hem onverschillig aan. Als ogen.

Overal waar Jock Martijn kijkt, ziet hij steen en hoge gebouwen. Alle natuur is verdwenen. Hij verlangt naar regen, naar wouden, naar tijgers… maar die zijn er niet meer, op Aarde. Wél zijn overal beeldschermen, systemen die alles registreren, en huisrobots die voor je zorgen. Wanneer Jock vermoedt dat zijn eigen robot hem bespioneert, kan hij niemand meer vertrouwen.

Wat moet je doen als je je niet thuis voelt in een wereld waarin iedereen alles van je weet – misschien zelfs je gedachten?

‘Mijn beste boek – mijn lievelingsboek.’ Tonke Dragt

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
464
Langue:
Néerlandais
Catégorie d'âge:

Caractéristiques