Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Online Matching and AD Allocation

Aranyak Mehta
93,95 €
+ 187 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Matching is a classic problem with a rich history and a significant impact on both the theory of algorithms and in practice. Recently, there has been a surge of interest in the online version of matching and its generalizations. This is due to the important new application domain of Internet advertising. The theory of online matching and allocation has played a critical role in designing algorithms for ad allocation. Online Matching and Ad Allocation surveys the key problems, models, and algorithms from online matchings, as well as their implication in the practice of ad allocation. It provides a classification of the problems in this area, an introduction into the techniques used, a glimpse into the practical impact, and ponders some of the open questions that will be of interest in the future. Matching continues to find core applications in diverse domains, and the advent of massive online and streaming data emphasizes the future applicability of the algorithms and techniques surveyed here. Online Matching and Ad Allocation is an ideal primer for anyone interested in matching, and particularly in the online version of the problem, in bipartite graphs

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
120
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 24

Caractéristiques

EAN:
9781601987181
Date de parution :
17-10-13
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
176 g

Les avis