Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Organizing-For-Innovation

Corporate Governance in a Digital Age

Mark Fenwick, Erik P M Vermeulen, Toshiyuki Kono, Tronel Joubert
213,95 €
+ 427 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book argues that large corporations need to implement governance practices and processes that make them better innovators and that the challenge is to identify organizational principles and practices that provide the best chance of delivering innovative products to create a meaningful consumer experience. In this context, it is important to recognize that when we address organizational forms, we are not thinking of corporate governance in the sense of managing agency costs and ensuring regulatory compliance, but the more pressing business task of putting in place organizational systems and processes that facilitate value creation through continued and sustained innovation. The book examines how the contemporary concept and discourse of corporate governance may be obsolete or, at least, is increasingly disconnected from the needs and realities of the most innovative firms today. The concept of organizing for innovation-identifying process and practices that deliver the best opportunities for innovation-needs to take centre stage. This book aims to contribute to the nascent debate in this area by bringing together a series of chapters that examine various issues related to organizing for innovation.


Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
180
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789811972331
Date de parution :
30-10-22
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
453 g

Les avis