•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Partners in Advancing Student Learning: Degree Qualifications Profile and Tuning

New Directions for Institutional Research, Number 165

Wiley
Livre broché | Anglais | J-B IR Single Issue Institutional Research
32,45 €
+ 64 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Focused on improving student learning, the Degree Qualifications Profile (DQP) and related Tuning process work together to inform curricular design, classroom assignments, and approaches to assessment. Covering the current field and drawing on numerous examples to illustrate the implications and challenges for IR professionals, this volume provides:
  • an overview of the work,
  • discussions outlining what the DQP and Tuning are,
  • how IR has been involved, and
  • what the future might hold for IR in these efforts.

This is the 165th volume of this Jossey-Bass quarterly report series. Timely and comprehensive, New Directions for Institutional Research provides planners and administrators in all types of academic institutions with guidelines in such areas as resource coordination, information analysis, program evaluation, and institutional management.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
104
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781119240648
Date de parution :
11-01-16
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
147 mm x 226 mm
Poids :
140 g

Les avis