•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Party Organization and Communication in Poland

Michal Jacuński, Barbara Brodzińska-Mirowska, Anna Pacześniak, Maria Winclawska
Livre broché | Anglais | Political Campaigning and Communication
126,95 €
+ 253 points
Format
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book provides a new analytical perspective on the strategies, membership and communication management of political parties in Poland. The authors address why some political parties have managed to strengthen and survive while others have failed to do the same. The research was carried out in the years 2016-2018, when Poland started to be seen more and more as a weakening democracy.

As an in-depth, empirically grounded single-country study of party structure and communication, the book gives an opportunity to draw broader conclusions about the process of party development in the Central and Eastern Europe region three decades since the beginning of democratic transition.


Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
269
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783030599959
Date de parution :
28-01-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
353 g

Les avis