•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Persuasion

Social Influence and Compliance Gaining

Robert H Gass, John S Seiter
Livre relié | Anglais
349,45 €
+ 698 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Now in its sixth edition, Persuasion: Social Influence and Compliance Gaining continues to boast an accessible voice and vibrant aesthetic that appeals to undergraduate students of communication, psychology, advertising, and marketing. In addition to presenting established theories and models, this text encourages students to develop and apply general conclusions about persuasion in real-world settings. Along the way, students are introduced to the practice of social influence in an array of contexts (e.g., advertising, marketing, politics, interpersonal relationships, social media, groups) and across a variety of topics (e.g., credibility, personality, deception, motivational appeals, visual persuasion). The new edition features an expanded treatment of digital and social media, up-to-date research on theory and practice, and enhanced discussions of topics such as political campaigning, emotional marketing, olfactory influence, and ethics.

Instructors can also use the book's downloadable test bank, instructor's manual, and PowerPoint slides in preparing course material.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
450
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780815358213
Date de parution :
16-02-18
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
190 mm x 254 mm
Poids :
12469 g

Les avis