Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
Plezier in het werk leidt tot betere bedrijfsresultaten. Dat laten meerdere succesvolle bedrijven zien. Gebrek aan plezier in het werk leidt tot verwaarloosde organisaties met slechte - of opgepoetste - resultaten. Hoog tijd dus voor een aanpak die plezier en prestatie structureel met elkaar verbindt. Plezier & prestatie laat zien hoe plezier in het werk én het behalen van resultaten elkaar kunnen versterken, in goede en in slechte tijden. Centraal staat het concept dat de auteurs 'pleziermanagement' noemen: het managen van werkplezier met het oog op tevreden klanten en betere bedrijfsresultaten. Dit boek wil (midden)managers overtuigen, inzicht geven en inspireren om handen en voeten te geven aan succesvolle en mensgerichte organisaties. Daarbij wordt het gat tussen potentie en performance gedicht. Plezier & prestatie is daarmee een onmisbaar boek voor managers bij dienstverlenende organisaties, maar eigenlijk voor alle managers. Deze herziene uitgave is geheel geactualiseerd en bevat: * het succesverhaal van Jumbo Supermarkten en andere aangevulde en nieuwe cases * nieuwe instrumenten waaronder de 'Plezier & prestatie-praatposter' * de meest recente cijfers over plezier in het werk in Nederland * nieuw onderzoek naar het gedrag van managers die met hun afdelingen zowel op plezier als op prestatie hoog scoren Jeroen Geelhoed,Hans van der Loo en Salem Samhoud hebben een passie voor het creëren van succesvolle, dienstverlenende organisaties waarin mensen excelleren en tot bloei komen. Jeroen Geelhoed en Salem Samhoud zijn verbonden aan organisatieadviesbureau &Samhoud. Hans van der Loo is zelfstandig adviseur en publicist. Samen schreven zij ook het boek Kus de visie wakker. Sinds de eerste druk in 2003 is Plezier & prestatie ook in Duitsland en Spanje verschenen. Voor meer informatie over pleziermanagement: www.plezierenprestatie.nl