Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Nous utilisons des cookies dans le but suivant :
Assurer le bon fonctionnement du site web, améliorer la sécurité et prévenir la fraude
Avoir un aperçu de l'utilisation du site web, afin d'améliorer son contenu et ses fonctionnalités
Pouvoir vous montrer les publicités les plus pertinentes sur des plateformes externes
Gestion des cookies
Club utilise des cookies et des technologies similaires pour faire fonctionner correctement le site web et vous fournir une meilleure expérience de navigation.
Ci-dessous vous pouvez choisir quels cookies vous souhaitez modifier :
Cookies techniques et fonctionnels
Ces cookies sont indispensables au bon fonctionnement du site internet et vous permettent par exemple de vous connecter. Vous ne pouvez pas désactiver ces cookies.
Cookies analytiques
Ces cookies collectent des informations anonymes sur l'utilisation de notre site web. De cette façon, nous pouvons mieux adapter le site web aux besoins des utilisateurs.
Cookies marketing
Ces cookies partagent votre comportement sur notre site web avec des parties externes, afin que vous puissiez voir des publicités plus pertinentes de Club sur des plateformes externes.
Une erreur est survenue, veuillez réessayer plus tard.
Il y a trop d’articles dans votre panier
Vous pouvez encoder maximum 250 articles dans votre panier en une fois. Supprimez certains articles de votre panier ou divisez votre commande en plusieurs commandes.
“A remarkably insightful read on what power is, how it’s gained and lost, and how it can be used for good. The masterful analysis by two leading experts will make you rethink some of your most basic assumptions about influence” (Adam Grant, #1 New York Times bestselling author of Think Again).
Power is one of the most misunderstood—and therefore vilified—concepts in our society. Most people assume power is predetermined by personality or wealth, or that it’s gained by strong-arming others. Many write it off as inherently corrupt or “dirty” and want nothing to do with it. But as pioneering researchers Julie Battilana and Tiziana Casciaro deftly show in Power, for All, power is the ability to influence someone else’s behavior. This influence is derived from having access to valued resources, which anyone can have, regardless of their income or status in life. Everyone has a resource to offer, so everyone has access to power.
Battilana and Casciaro offer a timely, democratized vision of power. While hierarchies tend to stay in place because power is often sticky, by agitating, innovating, and orchestrating change, they show how those with less power can challenge established structures to make them more balanced. They teach readers how to power-map their workplace to find who can create real change at work, plan for and cause sustaining power shifts, and understand the five motivations for seeking power—money and status, but also autonomy, achievement, affiliation, and morality. They explore how these dynamics play out through vivid storytelling: as Donatella Versace successfully leads her brother’s company after his death—despite having a title, but little influence; what social movements can learn from youth climate activists and how they can go farther; and how a manager can gain the trust of skeptical employees and improve the workplace. Ultimately, Power, for All demystifies the essential mechanisms for acquiring and using power for all people.
Concentrated, accessible, and life-changing, Power, for All is the definitive guide to understanding and navigating power in our relationships, organizations, and society.