•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Powerlines

Words That Sell Brands, Grip Fans, and Sometimes Change History

Steve Cone
Livre relié | Anglais | Bloomberg | n° 13
25,45 €
+ 50 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Récompenses

  • Axiom Business Book Awards (Advertising/Marketing) 2009
    Salué

Description

Powerlines, the exceptional slogans that people remember long after the campaign ends, stand out from the barrage of marketing messages consumers face each day. A product, service, company, candidate, or an organization with a powerline outshines the competition every time.

Steve Cone, author of Steal These Ideas!, reveals the secrets to contemporary marketing's biggest mystery: how to conjure the phrase that will make a product irresistible and memorable. This book restores the lost art of creating killer slogans to its proper place: front and center in every campaign.

Drawing on examples of great and not-so-great lines from marketing, politics, and popular culture, Cone provides an irreverent, intelligent, and insightful primer on a singularly important aspect of brand building.

Silver Medal Winner, Advertising/Marketing/PR/Event Planning Category, Axiom Business Book Awards (2009)

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
251
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 13

Caractéristiques

EAN:
9781576603048
Date de parution :
01-07-08
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
166 mm x 236 mm
Poids :
566 g

Les avis