Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Savoirs
  4. Dictionnaires & Cours de langue
  5. Linguistique
  6. Linguistique
  7. Preparing Classroom Teachers to Succeed with Second Language Learners

Preparing Classroom Teachers to Succeed with Second Language Learners

Lessons from a Faculty Learning Community

Livre broché | Anglais | Routledge Research in Teacher Education
49,95 €
+ 99 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This volume identifies resources, models, and specific practices for improving teacher preparation for work with second language learners. It shows how faculty positioned themselves to learn from resources, experts, preservice teachers, their own practice, and each other. The teacher education professionals leverage their experience to offer theoretical and practical insights regarding how other faculty could develop their own knowledge, improve their courses, and understand their influence on the preservice teachers they serve.

The book addresses challenges others are likely to experience while improving teacher preparation, including preservice teacher resistance, the challenge of adding to already-packed courses, the difficulty of recruiting and retaining busy faculty members, and the question of how to best frame the larger issues. The authors also address options for integrating the work of improving teacher preparation for linguistic diversity into a variety of different teacher education program designs. Finally, the book demonstrates a data-driven approach that makes this work consistent with many institutions' mandate to produce research and to collect evidence supporting accreditation.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
252
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781138286870
Date de parution :
18-11-16
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
358 g

Les avis