Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Press Start

Using Gamification to Power-Up Your Marketing

Daniel Griffin, Albert Van Der Meer
Livre broché | Anglais
37,95 €
+ 75 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Press Start examines the benefits and uses of gamification, in order for businesses of any size and sector to create engaging and effective marketing campaigns.

With many success stories from the likes of LinkedIn, Delta Airlines, Starbucks, and Duolingo, marketing gamification is already a well-established practice, but many businesses are wary of jumping in without a guide.

The "addictions" and "highs" of Candy Crush or logging a run in your fitness app can be powerful drivers in terms of how we behave. In an increasingly commoditized world, marketers are always looking for new ways to influence or motivate us to be better engaged with their products, services, and brands. This is marketing gamification: the practice of taking the motivational elements of games (like challenges, achievements and teams) and applying them intelligently in real-life situations to improve engagement and performance.

Written specifically for marketing professionals, Press Start explores the benefits and uses of gamification, and ties together motivational psychology and case studies with popular game mechanics and design principles. More importantly, the book will provide readers with a step-by-step guide for successfully designing their own marketing gamification solutions.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
288
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781472970510
Date de parution :
11-02-20
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
157 mm x 231 mm
Poids :
430 g

Les avis