Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Privacy-friendly Online Services

Empirical Studies on Consumers' Privacy Protection Behaviors. Dissertationsschrift

Michel Schreiner
Livre broché | Anglais
29,45 €
+ 58 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The emergence of privacy-friendly online services that pay special attention to the protection of their users' information privacy is a recent internet phenomenon. Such services use privacy-enhancing technologies and adhere to privacy-friendly terms and conditions. Privacy-friendly online services thus differ greatly from conventional services that do not usually provide satisfactory privacy protection.In fact, numerous popular online services, like Google, Facebook, and WhatsApp, exhibit serious privacy deficiencies. Consequently, consumers of online services are becoming increasingly concerned about privacy threats. Against this background, privacy-friendly online services-such as the search engine DuckDuckGo, fee-based premium social networking sites, and the instant messaging application Threema-help consumers better protect their privacy and provide an alternative to conventional online services. But do consumers intend to adopt privacy-friendly online services? Would they be willing to pay for online services providing better privacy protection? And would they abandon a currently used online service and switch to another provider for privacy reasons?This book aims to answer these questions by providing four quantitative empirical studies that examine consumers' use of privacy-friendly online services as a specific form of privacy protection behavior. Practical management implications for the providers of online services are derived from the studies' results.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
156
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9783741880421
Format:
Livre broché
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
209 g

Les avis