Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Professional Development of Chemistry Teachers

Theory and Practice

Rachel Mamlok-Naaman, Ingo Eilks, George Bodner, Avi Hofstein
Livre broché | Anglais | Advances in Chemistry Education | n° 1
50,45 €
+ 100 points
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Continuous professional development of chemistry teachers is essential for any effective chemistry teaching due to the evolving nature of the subject matter and its instructional techniques. Professional development aims to keep chemistry teaching up-to-date and to make it more meaningful, more educationally effective, and better aligned to current requirements.

Presenting models and examples of professional development for chemistry teachers, from pre-service preparation through to continuous professional development, the authors walk the reader through theory and practice. The authors discuss factors which affect successful professional development, such as workload, availability and time constraints, and consider how we maintain the life-long learning of chemistry teachers.

With a solid grounding in the literature and drawing on many examples from the authors' rich experiences, this book enables researchers and educators to better understand teachers' roles in effective chemistry education and the importance of their professional development.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
224
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 1

Caractéristiques

EAN:
9781839167423
Date de parution :
29-06-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
157 mm x 234 mm
Poids :
362 g

Les avis