Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Professional Interviewing

Rob Millar, Valerie Crute, Owen Hargie
168,45 €
+ 336 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book, first published in 1992, presents a detailed, informed and informative account of research, theory and practice in interviewing. As a single source for practitioners, it focuses on the professional practice of interviewing as a strategy for achieving specific objectives. As well as providing reviews of recent research in interviewing, it includes practical examples of interviewing in many different contexts.

The authors, all of whom have wide experience of interviewing, draw on a wealth of information and insight acquired during their work. They examine the definitions and purposes of interviewing and then describe the main settings within which it takes place - counselling, selection, research, medical and appraisal. Taking a social interactional model of interviewing, they discuss the main components of the activity: person perception; interviewer goals; interview structures and stages; effective interviewing skills; and the interviewee's perspective on the interview process. Examples are used to illustrate particular issues and to highlight their relevance to practice. The authors also consider important ethical and professional problems which may crucially affect the practice of interviewing.

This book should be of interest to professionals and students in psychology, health, counselling, human resource management and business.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
218
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780415386166
Date de parution :
23-05-17
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
156 mm x 233 mm
Poids :
452 g

Les avis