Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous
  1. Accueil
  2. Livres
  3. Sciences humaines
  4. Economie & Management
  5. Management
  6. Innovation
  7. Promoting Innovation in New Ventures and Small- And Medium-Sized Enterprises

Promoting Innovation in New Ventures and Small- And Medium-Sized Enterprises

Livre relié | Anglais | Technology Management | n° 28
283,95 €
+ 567 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Since the pioneering work scholars such as Joseph Schumpeter and Peter Drucker, the fields of innovation and entrepreneurship have evolved to become two separate and distinct disciplines. Schumpeter 1 focused on the contributions of entrepreneurial startups and smaller firms, whereas Schumpeter 2 emphasized the role of formal research, development and industrial innovation in larger firms. Unfortunately, the study and practice of each field has suffered as a result: entrepreneurship has become preoccupied with individual entrepreneurs and small business creation, and innovation is dominated by corporate R&D and new product development.Promoting Innovation in New Ventures and Small and Medium Sized Enterprises (SMEs) aims to bridge these two fields by examining innovation in new ventures and SMEs. This book identifies themes which can reunite the study and practice of entrepreneurship and innovation by examining a potentially bridging phenomenon. The focus here is on high growth, innovative SMEs, and the interactions between SMEs and larger organizations, private and public. It is organized around three overlapping themes: SME innovation performance, practices and networks.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
512
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 28

Caractéristiques

EAN:
9781786343475
Date de parution :
01-11-17
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
152 mm x 229 mm
Poids :
852 g

Les avis