•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Quality Management for IT Services

Perspectives on Business and Process Performance

Claus-Peter Praeg, Dieter Spath
265,95 €
+ 531 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Modern business processes rely heavily on IT services. In spite of this growing dependency, as well as the rise of customer expectations for performance and quality of IT services, very little research has been done on the topic of IT service quality management. Quality Management for IT Services: Perspectives on Business and Process Performance aims to close this knowledge gap and to encourage people to spend more time researching the numerous facets of this increasingly important aspect of commercial value adding. Featuring economic and social perspectives along with practical implementation solutions, this book gives both scientists and practical experts insight into the different facets of IT service quality management.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
350
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781616928896
Date de parution :
15-10-10
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
218 mm x 287 mm
Poids :
1088 g

Les avis