Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Real Influencers

Fourteen Disappearing Acts That Left Fingerprints on History

Kenneth Weisbrode
Livre broché | Anglais
20,95 €
+ 41 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

What is influence and why might real influencers be those whose names we no longer remember? Ken Weisbrode embarks on an exploration to trace the most powerful strands of cultural and intellectual influence, and demonstrates it might not be what we think it is.

"The influencer is a person who made an art of absence in the trade of cultural and sometimes political capital. The ones in this book represent a range of vocations, from politics to diplomacy to novel-writing, but almost all were cultural entrepreneurs. They were not puppet masters, gray eminences, unsung heroes, or Svengalis--although one or two have been portrayed thus. Rather, their influence is spread by virtue of their willful disappearance, of its perpetuation of a new language and cultural standard, and of their many conscious and unconscious imitators. The reason they had such influence was precisely because a part of their method was to be less visible in order to watch their ideas, habits, and styles proliferate without their names necessarily being affixed. [...] Yet, to understand such a modus operandi is necessary today when the proliferation of social media influencers are squandering cultural capital so quickly by the simultaneous promotion of their products, above all, themselves."

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
110
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781587316913
Date de parution :
09-12-22
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
140 mm x 216 mm
Poids :
144 g

Les avis