•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Real-Time Graphics Rendering Engine

Hujun Bao, Wei Hua
150,45 €
+ 300 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

"Real-Time Graphics Rendering Engine" reveals the software architecture of the modern real-time 3D graphics rendering engine and the relevant technologies based on the authors' experience developing this high-performance, real-time system. The relevant knowledge about real-time graphics rendering such as the rendering pipeline, the visual appearance and shading and lighting models are also introduced. This book is intended to offer well-founded guidance for researchers and developers who are interested in building their own rendering engines.

Hujun Bao is a professor at the State Key Lab of Computer Aided Design and Computer Graphics, Zhejiang University, China. Dr. Wei Hua is an associate professor at the same institute.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
300
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783642183416
Date de parution :
08-06-11
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
157 mm x 236 mm
Poids :
612 g

Les avis