•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Reconceptualising Learning in the Digital Age

The [Un]democratising Potential of Moocs

Allison Littlejohn, Nina Hood
61,45 €
+ 122 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book situates Massive Open Online Courses and open learning within a broader educational, economic and social context. It raises questions regarding whether Massive Open Online Courses effectively address demands to open up access to education by triggering a new education order, or merely represent reactionary and unimaginative responses to those demands. It offers a fresh perspective on how we conceptualise learners and learning, teachers and teaching, accreditation and quality, and how these dimensions fit within the emerging landscape of new forms of open learning.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
108
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9789811088926
Date de parution :
20-04-18
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
176 g

Les avis