•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Redesigning Women

Television After the Network Era

Amanda D Lotz
57,45 €
+ 114 points
Format
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

In the 1990s, American televison audiences witnessed anunprecedented rise in programming devoted explicitly to women. Cablenetworks such as Oxygen Media, Women's Entertainment Network, and Lifetime targeted a female audience, and prime_time dramaticseries such as Buffy the Vampire Slayer, Judging Amy, Gilmore Girls, Sex and the City, and Ally McBeal empowered heroines, single careerwomen, and professionals struggling with family commitments andoccupational demands. After establishing this phenomenon'ssignificance, Amanda D. Lotz explores the audience profile, the types ofnarrative and characters that recur, and changes to the industrylandscape in the wake of media consolidation and a profusion ofchannel

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
240
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780252030673
Date de parution :
11-05-06
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
160 mm x 236 mm
Poids :
512 g

Les avis