•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Reframing Difference in Organizational Communication Studies

Research, Pedagogy, Practice

Livre broché | Anglais
160,45 €
+ 320 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Bringing together prominent scholars in the field of organizational communication to examine the relationship between difference and organizing, this book explores the concept in a comprehensive and systematic way. Part I explores numerous ways in which difference can be critically examined as a communicative phenomenon; Part II addresses how best to teach difference, including pragmatic recommendations for explaining the topic and making it relevant to students′ lives; and Part III broadly examines difference as a central construct in applied organizational communication research. Ultimately, the book serves to carve out a new agenda for studies of difference and organization, and it challenges instructors and students alike to think about and explore difference in a more complex and productive manner.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
328
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781412970082
Date de parution :
28-07-10
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
150 mm x 224 mm
Poids :
430 g

Les avis