•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Remote Control

Television, Audiences, and Cultural Power

Livre broché | Anglais | Routledge Library Editions: Television
58,45 €
+ 116 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The ways in which we watch television tell us much about our views of gender, the family and society. Bringing together the leading experts in the field of audience studies, this book investigates how viewers watch television, and what they think about the programmes they see. Originally published in 1989, the book is divided into two sections which discuss some of the theoretical issues at stake and then present case studies of a wide range of viewers: women office workers, Israeli watchers of Dallas, German families, the elderly, and American daytime soap fans. Contributors from Britain, the United States, Western Europe, Australia and Israel offer a wide range of perspectives, from feminism to post-modernism, and from semiotics to Marxism.

'Together these essays constitute one of the best possible introductions to the leading edge of research into the phenomenon of television.' Choice

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
280
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781138985100
Date de parution :
28-02-16
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
394 g

Les avis