Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Reporting Elections

Rethinking the Logic of Campaign Coverage

Stephen Cushion, Richard Thomas
Livre relié | Anglais | Contemporary Political Communication
112,95 €
+ 225 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

How elections are reported has important implications for the health of democracy and informed citizenship. But, how informative are the news media during campaigns? What kind of logic do they follow? How well do they serve citizens?eBased on original research as well as the most comprehensive assessment of election studies to date, Cushion and Thomas examine how campaigns are reported in many advanced Western democracies. In doing so, they engage with debates about the mediatization of politics, media systems, information environments, media ownership, regulation, political news, horserace journalism, objectivity, impartiality, agenda-setting, and the relationship between media and democracy more generally.Focusing on the most recent US and UK election campaigns, they consider how the logic of election coverage could be rethought in ways that better serve the democratic needs of citizens. Above all, they argue that election reporting should be driven by a public logic, where the agenda of voters takes centre stage in the campaign and the policies of respective political parties receive more airtime and independent scrutiny.The book is essential reading for scholars and students in political communication and journalism studies, political science, media and communication studies.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
224
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781509517503
Date de parution :
12-03-18
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
140 mm x 218 mm
Poids :
453 g

Les avis