•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Research in Consumer Behavior

Livre relié | Anglais | Research in Consumer Behavior | n° 14
312,95 €
+ 625 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This volume presents selected papers from the 7th Annual Consumer Culture Theory Conference held at Oxford University in August, 2012. The 18 papers in the volume together capture the latest research within this qualitative paradigm of consumer studies. Topics addressed cover a wide gamut including immigrant consumption experiences, gift-giving, sharing, transgressive gender roles, attachments to special possessions in online games and real life, the homeless consumer experience, disposition of possessions, privacy, metaphor analysis, sustainable consumption, alcohol consumption, cosmetics usage, and the negative consequences of sponsoring children in the less affluent world.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
375
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 14

Caractéristiques

EAN:
9781781900222
Date de parution :
20-12-12
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
157 mm x 231 mm
Poids :
589 g

Les avis

Nous publions uniquement les avis qui respectent les conditions requises. Consultez nos conditions pour les avis.