•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Responsible Consumption and Sustainability

Case Studies from Corporate Social Responsibility, Social Marketing, and Behavioral Economics

Livre relié | Anglais | Springer Business Cases
79,45 €
+ 158 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book presents high-quality cases on the actions carried out by companies to minimize the social and environmental impact of the products (goods and services) they launch on the market. It also highlights the education campaigns that promote behavioral changes and new sustainable lifestyles that have been developed by all kinds of organizations (Public Administration, NGOs, and businesses), mainly from Corporate Social Responsibility, Social Marketing, and Behavioral Economics perspectives. International cases help students learn how management and corporate strategy, and the appropriate marketing strategies, can be designed with an aim to achieve responsible consumption and create sustainable lifestyles.

Spécifications

Parties prenantes

Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
307
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9783031307416
Date de parution :
12-07-23
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
158 mm x 236 mm
Poids :
521 g

Les avis