•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Retailing Management

Analysis, Planning and Control

David Walters
Livre broché | Anglais
61,45 €
+ 122 points
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The purpose of this book is to explore the implementation issues of strategic and operational retailing management decisions. It does so first by examining how the retail business functions and the structural influences on decision making. Retailing is a customer-led business. An understanding of customer decision making, influences and motivations are essential components. The book develops some alternative methods for making this a more effective activity. Resource allocation, costing and managing resource allocation to achieve corporate performance are essential activities in the implementation process. Recent developments in management accounting are introduced to facilitate decision making. A worked case study/example illustrates the concepts introduced.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
345
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780333608067
Date de parution :
19-07-94
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
156 mm x 234 mm
Poids :
508 g

Les avis