•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Rethinking Innovation and Design for Emerging Markets

Inside the Renault Kwid Project

Christophe Midler, Bernard Jullien, Yannick Lung
Livre relié | Anglais
79,95 €
+ 159 points
Format
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

The authors have put together a fascinating narrative of the creation process of one of the most successful example of frugal engineering in recent years. They bring out insightful details of what managerial, organizational and technological pathways were taken to come up with a disruptive innovation that has the potential to change the entry-level automobile market in India and other emerging markets. The book significantly deepens and extends the knowledge of disruptive and reverse innovation, as well as of strategic alliance management. The book keeps the reader captive and is a must read for all who have an interest in innovation.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
178
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781138037205
Date de parution :
15-05-17
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
155 mm x 236 mm
Poids :
1202 g

Les avis