•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Rethinking University Teaching

A Conversational Framework for the Effective Use of Learning Technologies

Diana Laurillard
Livre broché | Anglais
60,95 €
+ 121 points
Livraison 1 à 2 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Teachers in higher education have had to become more professional in their approach to teaching, matching their professionalism in research. The first edition of this book prepares teachers to do and undergo quality audits and appraisals, and to achieve their personal aims of improving their teaching and their students' learning. The strength of this book is that it provides a sound theoretical basis for designing and using learning technologies in university teaching.
This new edition builds upon the success of the first and contains major updates to the information on learning technologies and includes the implications of using technology for the university context - both campus and electronic - which suggests a new approach to managing learning at institutional level.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
292
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9780415256797
Date de parution :
22-11-01
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
162 mm x 235 mm
Poids :
498 g

Les avis