•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Review Comment Analysis for E-Commerce

Rong Zhang, Aoying Zhou, Wenzhe Yu, Yifan Gao, Pingfu Chao
Livre relié | Anglais | East China Normal University Scientific Reports | n° 5
138,95 €
+ 277 points
Format
Livraison 2 à 3 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book presents the recent achievements on the processing of representative user generated content (UGC) on E-commerce websites. This large size of UGC is valuable information for data mining to help customer/object profiling. It provides a comprehensive overview on the concept of customer credibility, object-oriented review summarization technology and content-based collaborative filtering algorithm. It covers a feedback mechanism which is designed to discover customer credibility, which is used to define the professional degree of review content; product-oriented review summarization for restaurants or trip arrangements, and introduced content-based collaborative filtering for product recommendation.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
172
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 5

Caractéristiques

EAN:
9789813100046
Date de parution :
29-08-16
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
152 mm x 231 mm
Poids :
430 g

Les avis