•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Rhetorical Strategies for Professional Development

Investment Mentoring in Classrooms and Workplaces

Elizabeth J Keller
Livre relié | Anglais | Routledge Research in Writing Studies
74,45 €
+ 148 points
Format
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book extends current research and scholarship around mentoring and learning theory, illustrating how mentoring creates, enacts, and sustains multidisciplinary learning in a variety of school, work, and community contexts. In so doing, it examines the relationship between teaching and mentoring, acknowledges the rhetorical invention of mentoring, and recognizes the intersection of gender identity (as a cultural and identity signifier or marker) and mentoring. It uses mentoring as a way to reimagine value-added approaches to research and teaching practices in rhetoric and composition.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
132
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9780815371748
Date de parution :
05-10-18
Format:
Livre relié
Format numérique:
Genaaid
Dimensions :
138 mm x 216 mm
Poids :
419 g

Les avis