•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Scaffolded Language Emergence in the Classroom

From Theory to Practice

Donald Kiraly, Sarah Signer
Livre broché | Anglais | Sprachen Lehren - Sprachen Lernen | n° 4
29,45 €
+ 58 points
Livraison sous 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This book introduces an approach to elementary adult foreign language learning that is based on theory (in particular, complexity thinking and social constructivism) on the one hand, and years of practice using various unconventional methods on the other.

A key assumption of the Scaffolded Language Emergence (SLE) approach is that a language need not be taught or learned in the conventional sense of these terms. Instead, it is argued, language can 'emerge', that is generate and maintain itself through authentic use. The study and application of rules is considered most useful in later stages of learning, while intuition and abductive thinking can be used very effectively to initiate or bootstrap naturalistic learning processes - even in adults learning a foreign language.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
144
Langue:
Anglais
Collection :
Tome:
n° 4

Caractéristiques

EAN:
9783732902590
Date de parution :
13-04-17
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
148 mm x 210 mm
Poids :
181 g

Les avis