•  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

School-Based Behavioral Assessment

Informing Intervention and Instruction

Sandra M Chafouleas, T Chris Riley-Tillman, George Sugai
52,45 €
+ 104 points
Format
Livraison 1 à 4 semaines
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

This indispensable book helps school practitioners go beyond putting a label on student behavior problems--it shows how to use assessment to partner with teachers and students to develop effective solutions. The authors provide a framework for determining the types of behavioral data that are needed in a given situation, selecting appropriate measures, and interpreting and organizing the results. Case examples tie it all together, demonstrating how different assessment strategies can be used to support positive behavior and monitor progress at the level of the individual, the classroom, or the entire school. In a large-size format with convenient lay-flat binding, the volume features 15 reproducible checklists and forms.

This book is in The Guilford Practical Intervention in the Schools Series, edited by T. Chris Riley-Tillman.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
148
Langue:
Anglais
Collection :

Caractéristiques

EAN:
9781593854942
Date de parution :
01-08-07
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
216 mm x 279 mm
Poids :
390 g

Les avis