Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous     
Vous voulez être sûr que vos cadeaux seront sous le sapin de Noël à temps? Nos magasins vous accueillent à bras ouverts. La plupart de nos magasins sont ouverts également les dimanches, vous pouvez vérifier les heures d'ouvertures sur notre site.
  •  Retrait gratuit dans votre magasin Club
  •  7.000.0000 titres dans notre catalogue
  •  Payer en toute sécurité
  •  Toujours un magasin près de chez vous

Schooling by Design

Mission, Action, and Achievement

Grant Wiggins, Jay McTighe
Livre broché | Anglais
47,45 €
+ 94 points
Date de disponibilité inconnue
Passer une commande en un clic
Payer en toute sécurité
Livraison en Belgique: 3,99 €
Livraison en magasin gratuite

Description

Why, despite years of trying, have efforts to achieve lasting, effective school reform fallen short? What curricular and policy elements must be in place to move forward? How should the roles of teachers and education leaders be defined to best support the point of school?

Grant Wiggins and Jay McTighe answer these and other questions in Schooling by Design: Mission, Action, and Achievement. Building on the premise of Understanding by Design, their acclaimed framework for curriculum, instruction, and assessment, the authors present a compelling argument for using the same approach to reach a grand goal: the reform of schooling as a whole. In their view, reform rests on six pillars:


* A relentless focus on the long-term mission of school: enabling learners to demonstrate understanding and mature habits of mind;

* A curriculum and assessment framework that honors the mission and ensures that content coverage is no longer the accepted approach to instruction;

* A set of principles of learning that support all decisions about pedagogy and planning;

* Structures, policies, job descriptions, practices, and use of resources consistent with mission and learning principles;

* An overall strategy that includes ongoing feedback and adjustment; and

* A set of tactics linked to strategy, including a planning process that uses backward design to accomplish the key work of reform.

Practical, insightful and provocative, Schooling by Design elaborates on each of these elements and presents educators with both the rationale and the methodology for closing the gap between what we say we want from school and what school actually delivers--for turning vision into reality.

Spécifications

Parties prenantes

Auteur(s) :
Editeur:

Contenu

Nombre de pages :
287
Langue:
Anglais

Caractéristiques

EAN:
9781416605805
Date de parution :
15-07-07
Format:
Livre broché
Format numérique:
Trade paperback (VS)
Dimensions :
216 mm x 279 mm
Poids :
698 g

Les avis